Vi passer butikken

Vi har travlt her i virksomheden, hvor jeg arbejder. Vi kunne faktisk godt bruge et par kollegaer, som også har is i maven og hjertet på det rigtige sted. Vores kunder giver os flere og flere opgaver. Åbenbart er vi gode til vores job.

Kontorservice

Jeg arbejder i et firma, som tilbyder forskellige ydelser for andre private firmaer eller offentlige virksomheder. Vi laver dele af deres kontorarbejde eller påtager os at passe deres telefon. Vi kan fx blive bedt om at holde styr på en revisors mødekalender eller at tage telefonen og booke tider for en læge. Det kaldes for kontorservice det, vi laver. Og vi er dygtige, kan jeg se. Vores site’s side med referencer vokser, og det er altid meget positive udtalelser, nogle af vores kunder giver os.

Telefonisk betjening

Men når man skal passe telefonen for kunderne, man skal som sagt holde hovedet koldt samtidigt med, at man skal have forståelse for de mennesker, der ringer op. Det kan være syge mennesker, der har brug for at komme til lægen. Det kan også være sure kunder, der vil have at vide, hvorfor varen, de har købt ikke fungerer som, den skal. Se mere her: https://www.blumensaadt.org/telefonpasning-og-receptionsservice/

Alle mulige kontoropgaver

Når det er nogle af kontoropgaverne, vi laver for dem, kan man tage det lidt mere roligt. Vi skal fx lave opdateringer af vagtplaner, eller vi skal udarbejde rapporter. Vi skiftes til at lave de forskellige opgaver, så alle får noget tid i løbet af arbejdsdagen til at hvile ørerne fra telefonpasningen. Det er rart at få et par timer, hvor man ikke skal tale med mennesker, selv om det er det, jeg bedst kan lide. Når jeg skal udfærdige en rapport eller opdatere en plan, så er det en af mine kollegaer, der svarer på alle opkaldene. Jeg tager så hendes telefon lidt senere, så hun kan få sig et par timer til at lave andre kontoropgaver og hvile ørerne.